Rakennus Oy Wareco on nyt osa Lehto Group -konsernia

Maanantaina 3.10.2016 uutisoimme, että Rakennus Oy Wareco siirtyy yrityskaupan myötä osaksi Lehto Group -konsernia ja korjausrakentamisen palvelualuetta. Yrityskauppa oli molemmin puolin hyvä vaihtoehto, sillä lähivuosina eläköityvä Warecon johto etsi tulevaisuuden ratkaisuja, kun samaan aikaan Lehto on ollut kiinnostunut kasvusta myös korjausrakentamisen saralla.

Yrityskaupan myötä Wareco ja Lehto ovat entistä vahvempia korjausrakentamisessa. Pystymme jatkossa entistä paremmin tekemään muun muassa linjasaneerauksia, kokonaisvaltaisia rakennusten käyttötarkoituksen muutoksia, laajennuksia ja talousohjattuja remontteja, entistä laajemmissa mittakaavoissa.

Tarjousten antaja ja sopijaosapuoli tulee edelleen olemaan Rakennus Oy Wareco, joka on juridisesti yksi Lehdon tytäryhtiöistä.

Warecon yhteystietojen osalta:

• puhelinnumerot pysyvät ennallaan
  • sähköpostit tulevat syksyn aikana muuttumaan muotoon: etunimi.sukunimi@lehto.fi
  • Warecon nykyiset sähköpostiosoitteet toimivat muutoksen jälkeenkin siirtymävaiheen yli

Korjausrakentamisen hankkeiden osalta voitte olla jatkossakin yhteydessä tuttuihin Warecon avainhenkilöihin. Linjasaneerausten osalta voitte olla yhteydessä sekä Lehto-konsernin Remonttipartio Oy:n avainhenkilöön.

Korjausrakentamisen tarjouslaskennan yhteystiedot:

Jarmo Hyötönen Paul Järvinen
Tekninen johtaja Laskentapäällikkö
Puh. 040 518 5484 Puh. 050 433 2521
jarmo.hytonen@wareco.fi paul.jarvinen@wareco.fi

Linjasaneerausten tarjouslaskennan yhteystiedot:

Ari Saartoala
Toimitusjohtaja, Remonttipartio Oy
ari.saartoala@lehto.fi

Käynnissä olevien linjasaneeraustyömaiden yhteyshenkilöt säilyvät työmaan ajan ennallaan.